• دوره آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل (Android)

دوره آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل (Android)

تهران

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : فروش
تاریخ : آبان 24, 1398
وضعیت : جدید
موقعیت : تهران

توضيحات

آموزش مجازی پارس نمایندگی تهران

زبان برنامه نویسی موبایل اندروید

زبان برنامه نویسی اندروید خود به شاخه ها ی مختلفی تقسیم بندی شده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد و به اختصار کاربرد های هریک را نیز توضیح خواهیم داد .

زبان برنامه نویسی اندروید جاوا :

زبان برنامه نویسی رسمی اندروید زبان جاوا است . یادیگری زبان برنامه نویسی اندروید جاوا بسیار دشوار است به طوری که در لیست دشوارترین زبان های برنامه نویسی اندروید قرار دارد . جاوا زبان رسمی برنامه نویسی اندروی بوده و به همین دلیل نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی اندروید بیشترین میزان پشتیبانی را از سمت گوگل دریافت می کند . تعداد بسیار زیادی از برنامه های موجود در گوگل پلی استور با استفاده از این زبان برنامه نویسی طراحی شده اند .

زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین :

زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین علیرغم این که یک زبان برنامه نویسی جدید است اما توانسته پس از زبان برنامه نویسی جاوا در جایگاه دومین زبان برنامه نویسی انروید را به خود اختصاص دهد . زبان برنامه نویسی کاتلین از بسیاری از جهات شبیه به زبان برنامه نویسی جاوا است اما یادگیری آن در مقایسه با زبان برنامه نویسی جاوا بسیار ساده تر و آسان تر است .

زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین مانند زبان برنامه نویسی اندروی جاوا را می توان بر روی ماشین های مجازی نصب و اجرا کرد . یک یاز مزایای اصلی زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین نسب به زبان برنامه نویسی اندروید جاوا این است به کدر زنی بسیار کمتری نیاز دارد که روند کار برنامه نویسان را در مقایسه با زبان برنامه نویسی جاوا بسیار ساده ت و سریع تر می کند .

زبان برنامه نویسی اندروید C++ :

زبان برنامه نویسی اندروید C++ یکی دیگر از زبان ها برنامه نویسیس اندروید است . یادگیری این زبان نیز پیچیدگی ها مخصوصو به خود را دارد . زبان برنامه نویسی اندروید C++ بواسطه وجود Android NDK در زبان برنامه نویسی اندروید قابل استفاده و پشتیبانی است . از مشکلات استفاده از زبان برنامه نویسی C++ می توان به انعطاف پذییر کم و وجود تعداد باگ های بسیار زیاد در مقایسه با زبان برنامه نویسی اندروید جاوا اشاره کرد .

زبان برنامه نویسی اندروید C#| C شارپ :

آدرس سایت: elptehran.ir

تلفن مشاوره رایگان: 09381834121

موقعیت

تهران

Bids

*Your phone number will be show to post author
نوشتن نظر

ارسال پیام

ارسال پیام
مجموع پیشنهادات
0
بالاترین پیشنهاد
کمترین پیشنهاد
نکات ایمنی برای معامله
  1. برای دیدار با فروشنده از یک مکان امن استفاده کنید
  2.  از معاملات نقدی اجتناب کنید
  3.  از پیشنهادات غیر واقعی مراقب باشید
بالا