• دوره آموزش امنیت شبکه

دوره آموزش امنیت شبکه

تهران

قیمت در تماس

قیمت : قیمت در تماس
نوع : فروش
تاریخ : آبان 24, 1398
وضعیت : جدید
ضمانتنامه : نه
موقعیت : تهران

توضيحات

آموزش مجازی پارس نمایندگی تهران

دوره آموزش امنیت شبکه

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مبحث امنیت شبکه و موقعیت های شغلی بسیار زیاد و مطلوب کارشناسان امنیت شبکه در سال های اخیر دوره های آموزشی امنیت شبکه بااستقبال بسیار چشمگیر متقاضیان مواجه شده است . در همین راستا برخی مراکز معتبر آموزشی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی امنیت شبکه و ارائه گواهینامه امنیت شبکه کرده اند .

یکی از این مراکز معتبر آموزشی که در راستای پاسخگویی به نیاز های متقاضیان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی امنیت شبکه کرده اند مرکز آموزش مجازی پارس است . این مرکز با ارائه دوره های آموزشی امنیت شبکه به صورت مجازی و بسته های آموزشی فراگیران را با صرف کمترین زمان ، هزینه و انرژی در راستای رسیدن به اهداف خود یاری می کند .

فراگیران پس از شرکت در دوره های آموزشی امنیت شبکه مرکز آموزش مجازی پارس علاوه بر کسب دانش ، مهارت ، توانایی و قابلیتهای مورد نظر موفق به کسب مدرک امنیت شبکه معتبر از سوی این مرکز نیز خواهد شد .

با توجه به مزایای شرکت در دوره امنیت شبکه در مرکز آموزش مجازی پارس و همچنین با توجه بازار کار رو به رشد و پر ر ونق این رشته شرکت در این دوره های آموزشی به کلیه علاقه مندان به شدت توصیه می شود .

آدرس سایت: elptehran.ir

تلفن مشاوره رایگان: 09381834121

موقعیت

تهران

Bids

*Your phone number will be show to post author
نوشتن نظر

ارسال پیام

ارسال پیام
مجموع پیشنهادات
0
بالاترین پیشنهاد
کمترین پیشنهاد
نکات ایمنی برای معامله
  1. برای دیدار با فروشنده از یک مکان امن استفاده کنید
  2.  از معاملات نقدی اجتناب کنید
  3.  از پیشنهادات غیر واقعی مراقب باشید
بالا